המדריך השלם להשקעות בפורטוגל 2021

הצמיחה של שוק הנדל”ן הפורטוגלי הפכה השקעות בפורטוגל למניבות ומשתלמות מתמיד. איך ממקסמים את התשואות, מה חשוב לדעת לפני שמתחילים ומתי נדרש ייעוץ מקצועי?

פורטוגל מככבת מזה תקופה ברשימת היעדים המובילים להשקעות זרות, וגם משקיעים ישראלים כבר חותרים לכיוון השקעות בפורטו או בליסבון. אם גם אתם בוחנים את הנושא של נדל”ן בחו”ל ורוצים להבין אילו תחנות יש לעבור בדרך – המדריך התמציתי הבא יעזור לעשות לכם סדר.

השקעות בפורטוגל
כך תשקיעו נבון בנכסים בחו”ל.

שלב 1: סטטוס המשקיע

השינויים בחוק האזרחות הפורטוגלי הפכו ישראלים רבים למועמדים פוטנציאליים לקבלת אזרחות, בהליך מהיר ונוח. עבור ישראלים שחושבים על השקעות בפורטוגל, מדובר ביתרון משמעותי, מכיוון שאזרחים מקבלים משכנתא בתנאים מועדפים. חשוב לציין כי גם מי שאינם אזרחי המדינה, יכולים ליהנות מאפשרויות מימון אטרקטיביות. עם זאת, הסטטוס הוא יתרון משמעותי שחשוב להכיר.

שלב 2: סקירת אפשרויות

כשמדברים על נדל”ן בפורטוגל הכוונה לכותרת גג, שמתייחסת למגוון סוגי נכסים. כך שיהיה עליכם להחליט מה הנכס שרלוונטי עבורכם, באיזה תקציב וגם באיזו עיר תרצו לחפש אותו. קיים הבדל בין השקעות בפורטו לבין השקעות בליסבון מבחינת עלויות, תשואה וסוגי נכסים. לכן אם אין בידיכם את הכלים לקבל החלטה – מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית. 

שלב 3: התנהלות מול הרשויות

השקעות בפורטוגל מחייבות פתיחת חשבון בנק, התנהלות מול רשויות המס, פתיחת תיק אצל רואה חשבון וכדומה. גם במקרה הזה, ליווי מומחה יכול לעזור בקיצור זמנים, הימנעות מטעויות וחסכון משמעותי בעלויות לטווח הארוך. 

שלב 4: מודל

אחרי שעברתם את כל השלבים הקודמים, מצאתם נכס ואתם צפויים לסיים עבודות שיפוץ אם אלה נדרשו – יהיה עליכם לאתר דיירים. כדי לעשות זאת, תצטרכו להחליט אם אתם מעדיפים מודל של דירת Airbnb לתיירים או השכרה ארוכת טווח. חשוב לשים לב שלא בכל מקום קיים היתר להשכרה תיירותית. ליווי מקצועי בתחנה הזו, יעזור לכם בהבנת היתרונות של כל מודל, איתור שוכרים ולעתים גם התנהלות מולם ותחזוקת הדירה באופן רציף. מדובר ביתרון משמעותי אם אתם חושבים על השקעות בפורטו והסביבה אך מתגוררים בישראל.

השקעות בפורטוגל
כל השלבים בדרך לנכס המבוקש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top
דילוג לתוכן