פלאי הטכנולוגיה: כך שולחים היום חבילה בארץ או לחו”ל

רוצים לשלוח חבילה לכתובת בישראל או לחו”ל? עם דואר בישראל אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית. הכירו את שירות דואר בקליק שיחסוך לכם זמן יקר, עם אפשרות לשלוח חבילות מכל מקום

אתם רוצים להפתיע חברים עם משלוח מיוחד, לשמח בני משפחה מחו”ל עם חבילה מהארץ או להעביר פריט ללקוח שביצע הזמנה? אם בעבר הייתם צריכים ללכת אל סניף דואר ישראל הקרוב אליכם, להמתין בתור ורק אז לבצע את המשלוח, עכשיו זה כבר ממש לא המצב. עם שירות דואר בקליק תוכלו לחסוך זמן, ולבצע את התהליך מכל מקום שנוח לכם – בין אם מדובר בבית או אפילו במשרד. ואם תעדיפו בכל זאת להגיע לסניף, עם דואר בקליק לא תצטרכו לחכות בתור!  איך זה עובד? אלה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

דואר בקליק
כך תשלחו חבילה בארץ או לחול
  1. נרשמים – היכנסו לאזור האישי באתר דואר ישראל והירשמו כלקוח ב-My Post.
  2. נכנסים לשירות דואר בקליק – בוחרים באפשרות הנדרשת עבורכם (דואר בארץ או לחו”ל), מציינים יעד, משקל, כמות ואת סוג המשלוח המתאים עבורכם מבין מגוון הדרכים שיוצגו בפניכם. 
  3. מזינים פרטים – כותבים את פרטי הנמען המלאים והמדויקים. אם יש לכם נמען קבוע שאתם שולחים אליו חבילות, תוכלו להזין את הפרטים שלו פעם אחת ואז לבחור אותו מרשימת הנמענים הקבועים. כעת בוחרים אם לרכוש הרחבת אחריות, ואתם קרובים לסיום! 
  4. בוחרים בשיטת המשלוח המועדפת עליכם:
  • עם שליח – תוכלו להזמין שליח שיגיע עד אליכם, יאסוף מכם את החבילה ויעביר אותה למשלוח בסניף. 
  • להגיע לסניף למסירה – מזמינים תור לסניף בקליק, ומגיעים רק כדי למסור את החבילה. 
  1. משלמים ומדפיסים – התשלום בעבור שירות דואר בקליק מתבצע באמצעות כרטיס אשראי. לאחר התשלום, יהיה עליכם להדפיס את תעודת המשלוח עם הברקוד ולהדביק את התעודה על החבילה.

כעת תוכלו להמתין לשליח שהזמנתם, או להגיע לסניף דואר ישראל שבחרתם לצורך העברת המשלוח. כשתהליך השילוח הופך לפשוט ונוח כל כך, קשה שלא לפנק את כל מי שאתם מכירים עם חבילה בהפתעה! 

דואר ישראל
פלאי הטכנולוגיה: מהיום שולחים חבילה באונליין

לעוד מאמרים בנושא חדשות וטכנולוגיה, לחצו כעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top
דילוג לתוכן