כך תקנו את הטלוויזיה המתאימה לכם ביותר

צפייה בחדשות, בינג’ בנטפליקס או פשוט שיטוט בין הערוצים, הן פעולות שמחייבות טלוויזיה איכותית. עם זאת, על רקע המבחר הרחב כל כך של טלוויזיות – איך מוצאים את האחת?

אדם מחזיק שלט של סטרימר
אם אתם משתמשים באפליקציות כמו נטפליקס ויוטיוב טלוויזיה חכמה היא הפתרון בשבילכם.

כל קנייה של מוצר חשמל מצריכה ביצוע של מחקר מקדים, אבל כשמדובר על טלוויזיות נדמה שהאתגר גדול כפליים. כשקיימות כל כך הרבה טכנולוגיות, פיצ’רים והבדלים בין מכשיר למכשיר, קניית טלוויזיות הפכה לפעולה מורכבת במיוחד. בין אם נחוצה לכם טלויזיה חכמה ובין אם אתם חושבים על טלוויזיות בעלות מאפיינים בסיסיים. אז איך מקבלים את ההחלטה הנכונה?

הגודל – גודל המסך הוא אחד מהמאפיינים הראשונים שקונים מתמקדים בהם. כדי להחליט מה הגודל המתאים לכם, תצטרכו לקחת בחשבון את כמות הצופים, איפה תמקמו אותה, את המרחק שלכם מהמסך וכמובן גם את התקציב. מאחר שמדובר בריבוי גורמים, קשה להמליץ על גודל אחיד. עם זאת, מובן שטלוויזיה לסלון למשל, תהיה גדולה יותר מטלוויזיה לחדר השינה.

אופן השימוש – מתלבטים אם לקנות טלויזיה חכמה? חשבו על הדרישות והשימושים שלכם. היתרון של טלוויזיות חכמות הוא באפשרות לבצע מגוון פעולות על מסך אחד. כלומר לא רק לצפות בתוכנית האהובה עלינו אלא גם לגלוש באמצעותה באינטרנט, להעלות אפליקציות, להשתמש בה כסטרימר ועוד. אחרי שתחליטו מה השימושים הנדרשים עבורכם, תוכלו למצוא טלויזיה חכמה שתהיה בעלת התכונות הנחוצות.

קצב הרענון – קצב ריענון הוא תכונה נוספת שרבים שמעו עליה, אבל לא תמיד מודעים לנחיצותה. הוא מתייחס לתמונה שעל המסך, כך שבסצנות בהן קיימת תנועה מהירה, קצב ריענון איטי עלול לגרום לדברים להיראות מטושטשים. אם בעבר קצב הריענון עמד על 60 הרץ, כיום תוכלו למצוא טלוויזיות שמציעות קצב של 120 הרץ או יותר. 

HDMI וחיבורים חיצוניים – ולתכונה שזוכה למעט תשומת לב, נושא החיבורים החיצוניים. רבים מאיתנו משתמשים כיום בחיבורים הללו כדי לחבר אל הטלוויזיה מחשב, למשל. טלוויזיות מסוימות הן בעלות מעט יציאות, אחרות מציעות חיבורים בנקודות לא נוחות שיאלצו אתכם להזיז את המכשיר בכל פעם. שימו לב לנושא טרם הרכישה.

טלוויזיה חכמה על שידה
אם אתם משתמשים בקונסולות משחקים חשוב לשים לב לקצב רענון גבוה של המסך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top
דילוג לתוכן