מיקום, ניהול, מחיר ועוד: על מה צריך לחשוב כשמאתרים השקעות נדל”ן באירופה?

חוששים לפספס הזדמנות מפתה להשקעה באחת ממדינות אירופה? זה הטקסט שאתם חייבים לקרוא. סיכמנו עבורכם כמה מהפרמטרים העיקריים שמשקיעים זרים לא יכולים להתעלם מהם

נוף פורטוגלי

השקעות נדל”ן באירופה הפכו לבחירה המובילה של יותר ויותר ישראלים, שמעוניינים למצות הזדמנויות ולרכוש דירה ביעד מוביל. ובכל זאת, השקעה במדינה שאינכם מכירים לעומק, מלווה גם בסיכונים פוטנציאליים. כדי להבין אם המסע אכן משתלם, אלה מספר שיקולים שחשוב לתת עליהם את הדעת.

המדינה

כאשר מדברים על השקעות נדל”ן באירופה, חשוב להבין שקיימים הבדלים משמעותיים בין מדינות בכל הקשור להיצע, למחיר הממוצע ולתשואה הפוטנציאלית. בנוסף, יש להעמיק ולבחון פרטים הנוגעים למיסוי ואפשרויות משכנתא בבנקים מקומיים. ברשימת המדינות הבולטות אשר מעניינות משקיעם ישראלים תוכלו למצוא יעדים כמו פורטוגל, קפריסין או גיאורגיה.

המיקום הספציפי

למרות שאינכם מתכננים לבקר בנכס באופן קבוע, כדאי בכל זאת לחשוב גם על מצבים שבהם תידרשו או תרצו להגיע באופן אישי. האם דרכי ההגעה (טיסות ישירות, נסיעות ביעד עצמו) נוחות עבורכם?

אנשי המקצוע המלווים

משקיעים זרים צריכים להתנהל מול מגוון גורמים לאורך תהליך רכישת הדירה, החל מעורכי דין, דרך המערכת הבנקאית המקומית ועד למוכרי הדירה עצמם. ודאו שאתם מצליחים לאתר את האנשים המתאימים, בכדי לקצר את הדרך אל ההשקעה המתאימה.

ניהול הדירה

משקיעים שאינם מתגוררים במדינת שבה נמצא הנכס, מחפשים בדרך כלל גורם מקצועי שיוכל לפקח עבורם על הדירה ושיתפקד בתור הכתובת הישירה לכל שאלה או בעיה של השוכר. חשוב להבין מהן עלויות הניהול הממוצעות בכדי להימנע מהפתעות לאורך הדרך, או לבחור בחברת השקעות נדל”ן שיכולה לספק את השירות הזה כחלק מסל השירותים המוצע ללקוחותיה. יורופה נדל”ן למשל, מציעה למשקיעים ישראלים פתרון כולל בכל עניין הקשור להשקעות בפורטוגל, החל מאיתור פרויקטים, דרך מתן גישה למחירי פריסייל ועד לסיוע בקבלת חבילות מימון משתלמות. 

נכס עם בריכה בפורטוגל

בנוסף, יורופה נדל”ן מציעה למשקיעים המעוניינים בכך גם פתרונות ניהול של הנכס שהם רוכשים בכדי להימנע מדאגות מיותרות ולחסוך זמן יקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top
דילוג לתוכן