אור חכם: הכירו את גופי התאורה שאפשר לשלוט עליהם מהסמארטפון

אתם נכנסים למיטה, מוכנים לשינה ונזכרים ששכחתם לכבות את המתג של האור. בזכות גופי תאורה מתקדמים שניתנים לשליטה באמצעות הנייד, תתאהבו בבית שלכם מחדש

כמו שיסכים כל מעצב פנים, גופי תאורה הם חלק מרכזי בכל עבודת שיפוץ או עיצוב הבית. הם משפיעים על אופי החלל ועל התחושות בו, ויכולים לשדרג חדר פשוט תוך דקות ספורות. כך שאם בעבר בחלק מהבתים בחירת גופי תאורה הייתה נעשית כלאחר יד, כיום תוכלו למצוא מבחר עיצובים וסגנונות שאי אפשר שלא להתרשם מהם. 

גופי תאורה
הכירו את הדור החדש של גופי התאורה

לא רק יפים, אלא גם פונקציונליים

אלא שלצד פן האסתטי, גופי תאורה יכולים להגיע גם עם מאפיינים פונקציונליים משמעותיים כמו היכולת לעבור בין מספר גווני אור לצורך יצירת האווירה המדויקת ביותר. החל מאור חם, דרך אור יום ועד לאור לבן קר. אז למה לא להוציא מהמנורות שלכם את המירב? 

ברשת מחסני חשמל, תוכלו למצוא גם גופי תאורה חדשניים ומרשימים שכדי ליהנות מהם – אפילו לא צריך לקום מהספה או מהמיטה. תמיד רציתם להדליק או לכבות את האור בלי לגשת אל המתג? עם גופי התאורה החדשניים של מחסני חשמל, תוכלו לבצע פונקציות רבות ישירות מהסמארטפון או הטאבלט שלכם, מבלי לקום. להדליק, לכבות, לבחור את גוון האור המתאים לכם מבין מספר אופציות רלוונטיות ואפילו לשמוע מוזיקה. 

ללילה נעים יותר ונוחות שימוש מקסימלית

כך שאם בעבר מצאתם את עצמכם מכבים את הטלוויזיה או מסיימים לקרוא ספר, רק כדי לגלות שתצטרכו לצאת מהשמיכה הנוחה ולכבות את האור הראשי – כבר אין שום צורך שתעשו זאת. גופי תאורה מהסוג המוצע ברשת מחסני חשמל, יכולים להיות יעילים במיוחד גם עבור דיירים מבוגרים או כל מי שמתקשה בניידות. מאחר שמתגים ממוקמים לעתים קרובות בנקודות מרוחקות שאינן נוחות לגישה, היכולת לשלוט על האור באמצעות הסמארטפון תורמת מאוד לשיפור איכות החיים הכוללת.

ולהבדיל מפיתוחים שונים שמלווים בהוצאה כספית משמעותית, המחירים הידידותיים של מחסני חשמל יאפשרו לכם למצוא גופי תאורה במחיר הנוח והמשתלם עבורכם. 

גופי תאורה
אלו גופי התאורה שאפשר לשלוט עליהם בסמארטפון

לעוד כתבות בנושא גאדג’טים ומוצרים אלקטרונים היכנסו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top
דילוג לתוכן