אפליקציה לחדר כושר – הפתרון המקיף שכל המנהלים חייבים להכיר

מנהלי חדרי כושר נדרשים להישאר עם אצבע על הדופק במגוון רחב של תחומים. אפליקציה לניהול מכון כושר מעניקה להם את כל הכלים הנדרשים, במעטפת חכמה אחת. כך זה עובד

אדם מחזיק פלאפון
אפליקציה לניהול מכון כושר שמאפשרת מציעה מענה מושלם למנהלים ומתאמנים.

כולנו משתמשים ברמה היומיומית במגוון רחב של אפליקציות. החל מאפליקציה להזמנת אוכל, דרך אפליקציה לקביעת תור לרופא ועד לאפליקציה לרכישת ביגוד בחנות המקוונת המועדפת עלינו. ועם זאת, דווקא כשזה מגיע לחדר הכושר – אנחנו מתקשים למצוא פתרון נוח ומתקדם שיאגד את כלל הצרכים שלנו. אם אתם בעלי חדר כושר ורוצים להעניק למתאמנים שלכם (ולעצמכם) פתרון אולטימטיבי – תשמחו לדעת שיש אפליקציה לחדר כושר שמציעה מענה מושלם למנהלים ומתאמנים כאחד. קוראים לה פיזיקל, ואתם ממש תרצו להכיר אותה.

עבורכם: המידע המלא אודות כל מה שקורה

פיזיקל היא אפליקציה לניהול מכון כושר שמאפשרת למנהלים להישאר עם אצבע על הדופק. לעקוב אחר הכניסות למקום כדי לקבל מידע אודות תפוסה ונוכחות, ללמוד מהם השיעורים הפופולאריים ביותר שלהם, להפיק דוחות שמאפשרים להבין איך פועלים אנשי המכירות, להחתים לקוחות על מסמכים, לשבץ מאמנים, לשריין מתחמים ועוד מגוון רחב של פעולות. 

עבורם: שמירה על קשר ומוטיבציה להתאמן

מתאמנים רבים נרשמים אל חדר הכושר, אבל בפועל מגיעים אליו רק לעתים רחוקות. אפליקציה לחדר כושר יכולה לעודד אותם ולהעניק להם מוטיבציה, באמצעות שמירה על קשר גם בין האימונים. פיזיקל מאפשרת למתאמנים לא רק לקבל מידע שקשור למערכת החוגים למשל, אלא גם להקים אזור אישי שלם שבו יוכלו לעקוב אחרי ההתקדמות האישית שלהם. מהצד שלכם, תוכלו לשלוח להם מיילים, הודעות ופושים שיכללו עדכונים והטבות, ברכות ליום ההולדת ואפילו אפשרות לבצע רכישה של מוצרים – באמצעות חנות מקוונת שתיבנה על ידי פיזיקל. 

האפשרות להשתלב ביומיום של המתאמנים, בעזרת אפליקציה לחדר כושר שמבינה את הצרכים שלהם, משפרת את הסיכוי שלהם להתמיד במסע האישי שלהם לחיים בריאים יותר. כך שמדובר בכלי שמשמש את נותני השירות וגם את הלקוחות, ויכול לגרום למתאמנים שלכם למהר ולחדש את המינוי שלהם לשנה נוספת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top
דילוג לתוכן